تشویق دانش آموختگان ممتاز تحصیلات تکمیلی روانشناسی در مهرماه 1390
ارسال شده توسط modir در 1390/07/11 17:56:26
تشویق دانش آموختگان ممتاز تحصیلات تکمیلی روانشناسی در مهرماه 1390   هیأت مدیره‌ی انجمن روانشناسی ایران، روز پنجشنبه، 28 مهرماه 1390 را به منظور جشن آغاز سال تحصیلی در نظر گرفته است. از اعضای محترم انجمن که علاقمند برخورداری از این فرصتِ با هم بودن هستند دعوت می‌شود در تاریخ مذکور، از ساعت 10:30 الی 12 در محلی که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد حضور بهم رسانند.

ادامه متن
تشویق دانش آموختگان ممتاز تحصیلات تکمیلی روانشناسی در مهرماه 1390 هیأت مدیره‌ی انجمن روانشناسی ایران، روز پنجشنبه، 28 مهرماه 1390 را به منظور جشن آغاز سال تحصیلی در نظر گرفته است. از اعضای محترم انجمن که علاقمند برخورداری از این فرصتِ با هم بودن هستند دعوت می‌شود در تاریخ مذکور، از ساعت 10:30 الی 12 در محلی که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد حضور بهم رسانند. شایان ذکر است در این مراسم، که با اجرای برنامه ی موسیقیایی، همراه خواهد بود، دانش آموختگان ممتاز تحصیلات تکمیلی سال تحصیلی 90-1389 مورد تشویق قرار خواهد گرفت.
بدین وسیله از کلیه دانش آموختگان ممتاز تحصیلات تکمیلی روانشناسی کشور درخواست می شود، تصویر مدرک ممتاز بودن را تا 15 مهر به ایمیل یا نمابر انجمن ارسال فرمایند.
بعد از این مراسم، از ساعت 12 الی 13، انتخابات تشکیل شاخه دانشجویی انجمن روانشناسی ایران برگزار خواهد شد.


انتخابات تشکیل شاخه ی دانشجویی

همان طوری که مستحضرید تعداد اعضای انجمن از مرز ده هزار نفر گذشته است و اینکه بیش از یک سوم این تعداد را اعضای دانشجویی به خود اختصاص داده است. بر این اساس زمان آن رسیده است که اعضای دانشجویی طی انتخاباتی شاخه ی دانشجویی را تشکیل داده و وظایف خود را در تحقق اهداف انجمن عهده دار شوند. هیأت‌مدیرۀ انجمن روانشناسی ایران تصمیم گرفته است روز پنجشنبه، 28 مهرماه 1390 در ادامه جشن آغاز سال تحصیلی و تشویق دانش آموختگان ممتاز تحصیلات تکمیلی روانشناسی، از ساعت 12 الی 13، انتخابات تشکیل شاخه ی دانشجویی انجمن برگزار شود.
بدین وسیله از کلیه اعضای دانشجویی انجمن که علاقمند کاندیدا شدن در انتخابات تشکیل شاخه ی دانشجویی هستند درخواست می شود حداکثر تا 15 مهر 1390، همراه شرح حال علمی و تصویر پرسنلی، درخواست خود را مشتمل بر مشخصات شناسنامه ای، محل تحصیل، تلفن و پست الکترونیکی، به ایمیل انجمن ارسال فرمایند.

روابط عمومی انجمن روانشناسی ایران